Όροι Χρήσης

Οι παρακάτω Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης (εφεξής οι «Όροι») ισχύουν και καλύπτουν την χρήση του διαδικτυακού e-shop της “Fashion Point” (www.fashion-point.gr) από κάθε χρήστη, σε κάθε μέσο μετάδοσής της (ηλεκτρονικού υπολογιστή, κινητού τηλεφώνου, tablet ή οποιασδήποτε άλλης πλατφόρμας) και σε κάθε μορφή μετάδοσης του περιεχομένου της (website, application κ.α.).

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

H fashion-point.gr δημιούργησε την παρούσα ιστοσελίδα με μοναδικό σκοπό την εξυπηρέτηση των πελατών της. Η ιστοσελίδα fashion-point.gr είναι απλή και φιλική στη χρήση της, ενώ έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες του κάθε χρήστη. Για να επιτευχθεί η καλύτερη εξυπηρέτησή σας, είναι σημαντικό εσείς, ο πελάτης μας, να καταλάβετε ότι πρέπει να μας παρέχετε συγκεκριμένες πληροφορίες που αφορούν στην διεκπεραίωση της παραγγελίας σας και οι οποίες διαφυλάσσονται από εμάς.

Γενικά

Οι πληροφορίες που έχουν δοθεί εκούσια από τους χρήστες της αναφερόμενης ιστοσελίδας, χρησιμοποιούνται προκειμένου οι χρήστες της να έχουν άμεση και ουσιαστική επικοινωνία με το κατάστημα, να τους παρέχονται απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα που θέτουν και, τέλος, να εξυπηρετούνται και να εκτελούνται οι παραγγελίες τους. Οι πληροφορίες που συλλέγονται μέσω της ιστοσελίδας έχουν ως σκοπό να μετρήσουν τον αριθμό επισκεψιμότητάς της, να καθορίσουν τις απαιτήσεις των πελατών για περισσότερα προϊόντα και να διευκολύνουν στις συναλλαγές με την εταιρεία μας. Η fashion-point.gr δεν διανέμει σε κανένα άλλο οργανισμό ή συνεργάτη που δεν συνδέεται με αυτή τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις, ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που αφορά στους χρήστες και πελάτες της.

Συγκέντρωση Πληροφοριών

Η fashion-point.gr σχεδίασε την ιστοσελίδα της, έτσι, ώστε οι χρήστες της να μπορούν να την επισκέπτονται χωρίς να χρειάζεται να αποκαλύπτουν τη ταυτότητά τους, εκτός και αν το επιθυμούν.
Ζητείται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας να μας παρέχουν με προσωπικά τους δεδομένα μόνο στην περίπτωση που θέλουν να παραγγείλουν προϊόν(τα), να εγγραφούν στην ιστοσελίδα μας και/ή να στείλουν email στη fashion-point.gr.

Χρήση των Πληροφοριών

Η fashion-point.gr συλλέγει δυο τύπους πληροφοριών σχετικά με τους χρήστες: (1) στοιχεία που ο χρήστης μάς δίνει κατά την εγγραφή του ως πελάτης, (2) στοιχεία που ο χρήστης μάς δίνει προκειμένου να εκτελεστεί η παραγγελία του.
Κατά τη συμπλήρωση οποιασδήποτε φόρμας παραγγελίας στην ιστοσελίδα μας, θα σας ζητηθεί το ονοματεπώνυμο, η διεύθυνση, ο ταχυδρομικός κωδικός της περιοχής σας, η ηλεκτρονική σας διεύθυνση, το τηλέφωνο σας, στοιχεία πιστωτικής κάρτας, ο τρόπος πληρωμής της παραγγελίας. Συμπληρωματικά, μπορεί να σας ζητηθούν και πιο συγκεκριμένες πληροφορίες, όπως στοιχεία αποστολής – παράδοσης μιας παραγγελίας, στοιχεία τιμολόγησης ή λεπτομέρειες σχετικά με προσφορά που έχετε ζητήσει.
Η fashion-point.gr κάνει χρήση των πληροφοριών που μας δίνετε κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής αποστολής της φόρμας, προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με (i) την παράδοση της παραγγελίας στο χώρο σας, (ii) για επιβεβαίωση και ταυτοποίηση του πελάτη σε κάθε αναγκαία περίπτωση, (iii) για νέα ή εναλλακτικά προϊόντα που προσφέρονται από την εταιρεία.

Πρόσβαση στις Πληροφορίες

Κάθε εκτέλεση παραγγελίας απαιτεί τη συλλογή προσωπικών στοιχείων για παράδοση ή κράτηση μιας παραγγελίας. Επίσης, η χρήση πιστωτικής κάρτας, για τη χρέωση της οποίας χρειάζονται δικαιολογητικά ταυτοποίησης στοιχείων νόμιμου κατόχου την πρώτη και μόνο φορά, διασφαλίζεται σε κάθε περίπτωση.
Οποιοδήποτε δικαιολογητικό και έγγραφο πιστοποιεί και δηλώνει την ταυτότητα του πελάτη παραμένει αυστηρά απόρρητο και ελέγχεται μόνο από το αρμόδιο υπεύθυνο τμήμα της fashion-point.gr. Η εκ μέρους σας προσκόμιση των προσωπικών σας δεδομένων σημαίνει ότι συναινείτε τα δεδομένα αυτά να χρησιμοποιούνται από την fashion-point.gr για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω. Η fashion-point.gr απαιτεί από τους υπαλλήλους της και τους συντηρητές της ιστοσελίδας της να παρέχουν στους χρήστες-πελάτες του το επίπεδο ασφαλείας που αναφέρεται στην παρούσα Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Σε καμία άλλη περίπτωση η fashion-point.gr δεν μπορεί να μοιραστεί με άλλους τα προσωπικά σας στοιχεία χωρίς πρότερη δική σας συναίνεση, εκτός και αν αυτό απαιτηθεί μέσω της νομίμου οδού.
Παρακαλούμε όπως λάβετε υπόψη σας ότι κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις επιτρέπεται ή επιβάλλεται από το νόμο ή βάση δικαστικής απόφασης, η συλλογή, χρήση και η αποκάλυψη των προσωπικών δεδομένων σας, τα οποία έχουν συλλεχθεί online χωρίς την εκ μέρους σας πρότερη συναίνεση (για παράδειγμα σε περίπτωση δικαστικής απόφασης).

Cookies

Η fashion-point.gr έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί cookies ως μέρος της διευκόλυνσης, αλλά και λειτουργίας των υπηρεσιών μέσω της ιστοσελίδας της.
Τα Cookies είναι μικρά αρχεία (text files), τα οποία αποστέλλονται και φυλάσσονται στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του χρήστη, επιτρέποντας σε ιστοσελίδες όπως της fashion-point.gr, να λειτουργούν απρόσκοπτα και χωρίς τεχνικές ανωμαλίες, να συλλέγονται πολλαπλές επιλογές του χρήστη, να αναγνωρίζουν τους συχνούς χρήστες, να διευκολύνουν την πρόσβασή τους σε αυτή, και για τη συλλογή δεδομένων για τη βελτίωση του περιεχομένου της ιστοσελίδας.
Τα Cookies δεν προκαλούν βλάβες στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές των χρηστών, αλλά και στα αρχεία που φυλάσσονται σε αυτούς. Χρησιμοποιούμε τα cookies για να σας παρέχουμε πληροφορίες και να διεκπεραιώνονται οι παραγγελίες σας, ενώ σε κάθε έξοδό σας από το site διαγράφονται αυτόματα.
Πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι τα cookies είναι απόλυτα αναγκαία, προκειμένου να λειτουργεί σωστά και απρόσκοπτα η ιστοσελίδα μας.

Διόρθωση Τροποποίηση ή Διαγραφή Πληροφοριών

H fashion-point.gr επιτρέπει στους χρήστες της να διορθώνουν, αλλάζουν, συμπληρώνουν ή να διαγράφουν δεδομένα και πληροφορίες που έχουν προσκομιστεί στην εταιρεία.
Εάν επιλέξετε να διαγράψετε μια πληροφορία, η fashion-point.gr θα ενεργήσει, έτσι, ώστε να διαγραφεί αυτή η πληροφορία από τα αρχεία της άμεσα. Για τη προστασία και την ασφάλεια του χρήστη, η fashion-point.gr θα προσπαθήσει να βεβαιωθεί ότι το πρόσωπο που κάνει τις αλλαγές είναι όντως το ίδιο πρόσωπο με το χρήστη.
Για να έχετε πρόσβαση, να αλλάξετε ή να διαγράψετε τα προσωπικά σας δεδομένα, για να αναφέρετε προβλήματα σχετικά με τη λειτουργία της ιστοσελίδας ή για να κάνετε οποιοδήποτε ερώτημα, επικοινωνήστε με τη fashion-point.gr μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση jennypapam@gmail.com.
Η αλλαγή ή η διόρθωση των προσωπικών σας δεδομένων μπορεί να γίνει, επίσης, μέσω της σελίδας εγγραφής της fashion-point.gr. Παρακαλούμε όπως λάβετε υπόψη σας ότι θα κάνουμε ότι είναι δυνατό προκειμένου να προστατεύσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα, αλλά η προστασία του κωδικού πρόσβασής σας στην ιστοσελίδα μας εξαρτάται και από εσάς.

Ασφάλεια Συναλλαγών

Η fashion-point.gr δεσμεύεται όσον αφορά στην εξασφάλιση της ασφάλειας και της ακεραιότητας των δεδομένων που συλλέγει σχετικά με τους χρήστες της ιστοσελίδας της.
Η fashion-point.gr έχει υιοθετήσει διαδικασίες, οι οποίες προφυλάσσουν τα προσωπικά δεδομένα που οι χρήστες προσκομίζουν στην ιστοσελίδα της ή της παρέχουν με οποιοδήποτε άλλο μέσο (π.χ. τηλεφωνικά).
Αυτές οι διαδικασίες προστατεύουν τα δεδομένα των χρηστών από οποιαδήποτε μη επιτρεπόμενη πρόσβαση ή αποκάλυψη, απώλεια ή κακή χρήση, και αλλαγή ή καταστροφή. Βοηθούν, επίσης, στο να πιστοποιείται ότι τα στοιχεία αυτά είναι ακριβή και χρησιμοποιούνται σωστά.

Περιοδικές Αλλαγές

Συνεχώς η fashion-point.gr επεκτείνει, ενημερώνει και βελτιώνει την ιστοσελίδα της και τα σχετικά με αυτή προϊόντα και υπηρεσίες, και ανανεώνει τη παρούσα πολιτική. Σας συστήνουμε να διαβάζετε τη διαδικασία αυτή σε τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να ενημερώνεστε για τυχόν αλλαγές στο περιεχόμενο της παρούσας πολιτικής προστασίας προσωπικών δεδομένων. Η πολιτική αυτή θα τροποποιείται από καιρό σε καιρό χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση προς τους χρήστες.

Αποδοχή των Διαδικασιών Προστασίας του Απορρήτου

Εάν χρησιμοποιείτε την παρούσα ιστοσελίδα αποδέχεσθε και συναινείτε με την παρούσα Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων που έχουν ανακοινωθεί μέσω αυτής.

Επιστροφές Προϊόντων για Αγορές από την Ελλάδα

Για την επιστροφή προϊόντων ή την αλλαγή αυτών, θα πρέπει να πληρούνται οι εξής όροι.
α) Κάθε άνευ αιτίας επιστροφή ή αλλαγή προϊόντων θα πρέπει να δρομολογείται εντός 10 εργάσιμων ημερών (14 ημερολογιακές ημέρες) από την ημερομηνία παραλαβής της εκάστοτε παραγγελίας από τον πελάτη ή από υποδεικνυόμενο εξ αυτού πρόσωπο (αρ.3ε Ν.2251/1994).

β) η κατάσταση και συσκευασία του δέματος και των περιεχομένων θα πρέπει να συνοδεύεται από κάθε σχετικό έντυπο (ετικέτες, πλαστικά κ.α.) καθώς και να είναι όπως ακριβώς παραδόθηκε, σε άριστο επίπεδο.

γ) ο πελάτης θα πρέπει να φροντίσει για την ασφαλή επιστροφή του προϊόντος προς εμάς καθώς και την κατάσταση στην οποία θα το παραλάβουμε, αφού η ευθύνη για αυτό βρίσκεται στην δική του αρμοδιότητα.

Τα έξοδα επιστροφής προϊόντων για λόγους που δεν φέρει την ευθύνη η Εταιρεία μας βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Τα προϊόντα θα πρέπει να αποστέλλονται αποκλειστικά μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών ACS, στο κατάστημα της Fashion Point στη Ρόδο, επί της οδού Σοφοκλή Βενιζέλου, αρ. 7, T.K. 85100, με την υποσημείωση ότι η επιστροφή γίνεται «υπ’όψιν Fashion Point».

Διαδικασία Επιστροφής

Κατά την περίπτωση όπου ο πελάτης επιθυμεί την αλλαγή ενός προϊόντος και την αντικατάστασή του ή την επιλογή κάποιου άλλου, αυτό είναι δυνατόν να γίνει ακολουθώντας την εξής διαδικασία.
α) ο καταναλωτής θα πρέπει να ενημερώσει πρώτα για την αλλαγή που θέλει να πραγματοποιήσει μέσω email στο jennypapam@gmail.com ή τηλεφωνικώς στο (+30) 22410 70772 αναφέροντας την αιτία επιστροφής.

β) επικοινωνία με εταιρεία ταχυμεταφορών ACS για την αποστολή του προϊόντος προς το κατάστημα της Fashion Point.

γ) έλεγχος του προϊόντος και επαναποστολή του νέου πακέτου με κόστος αποστολής 5.00 €.

Λεπτομέρειες

Ο πελάτης της εταιρείας μπορεί να αιτηθεί την αλλαγή/αντικατάσταση του προϊόντος που είχε επιλέξει αρχικώς, διαλέγοντας κάποιο άλλο προϊόν από αυτά που προβάλλονται στην παρούσα ιστοσελίδα, εφόσον πληρούνται όλοι οι όροι που σχετίζονται με τη δυνατότητα υπαναχώρησης-αλλαγής-αντικατάστασης, όπως αυτοί αναφέρονται αναλυτικώς κατωτέρω.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης θα πρέπει να επιστρέψει το προς αλλαγή/αντικατάσταση προϊόν προς το κατάστημα, προκειμένου να τελέσει κάθε σχετικό έλεγχο ποιότητας και κατάστασης του προϊόντος. Έπειτα, το κατάστημα θα επικοινωνεί με τον πελάτη προκειμένου να τον ενημερώσει για την πορεία της διαδικασίας. Στην περίπτωση όπου το επιστραφέν προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, τηρουμένων όλων των προϋποθέσεων επιστροφής προϊόντων προς το κατάστημα, τότε εκκινείται η διαδικασία αλλαγής/αντικατάστασης και αποστολής του νέου προϊόντος προς τον πελάτη.

Εάν το επιλεχθέν προϊόν για την αλλαγή/αντικατάσταση του προϊόντος που επιθυμεί να επιστρέψει ο πελάτης, είναι αξίας υψηλότερης από το ήδη αγορασθέν, τότε ο πελάτης οφείλει να καλύψει τη σχετική διαφορά χρηματικής αξίας. Η κάλυψη της χρηματικής διαφοράς μπορεί με δύο τρόπους. Πρώτος τρόπος είναι μέσω κατάθεσης της χρηματικής διαφοράς σε λογαριασμό που θα υποδειχθεί από το κατάστημα. Ως εκ τούτου, το επιλεχθέν προϊόν θα αποστέλλεται στον πελάτη. Δεύτερος τρόπος (για αποστολές εντός Ελλάδος) είναι η επιλογή της εκ νέου αποστολής του προϊόντος με τη διαδικασία της αντικαταβολής. Κατά την επιλογή αυτής της διαδικασίας, το ύψος της χρηματικής διαφοράς θα αποδίδεται στην εταιρεία ταχυμεταφορών (ACS) τη στιγμή της παράδοσης και παραλαβής της εκάστοτε παραγγελίας από τον πελάτη ή από υποδεικνυόμενο εξ αυτού πρόσωπο.

Ως λεπτομέρειες αποστολής και παραγγελίας του προϊόντος θα διατηρούνται και θα χρησιμοποιούνται αυτές τις οποίες έχει ήδη καταχωρήσει κατά την πρώτη παραγγελία ο πελάτης. Για οποιαδήποτε τροποποίηση των λεπτομερειών αποστολής, παραγγελίας κ.ο.κ., ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώσει σχετικά το κατάστημα.

Εάν το επιλεχθέν προϊόν για την αλλαγή/αντικατάσταση του προϊόντος που επιθυμεί να επιστρέψει ο πελάτης είναι αξίας χαμηλότερης από το ήδη αγορασθέν, μετά την επιστροφή του προϊόντος από τον πελάτη στο κατάστημα και την διαπίστωση της διαφοράς κόστους από το νέο προϊόν, το κατάστημα θα επικοινωνεί με τον πελάτη για την νέα επιλογή του ούτως ώστε προωθηθεί άμεσα το αίτημα αλλαγής και να δρομολογηθεί η τελική αποστολή του προϊόντος στον πελάτη. Μετά την αποστολή του προϊόντος, σας εκδίδουμε ένα πιστωτικό κουπόνι στο σύνολο του ποσού που καταβάλατε. Αυτό το κουπόνι μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε χρονική στιγμή χωρίς απολύτως καμία δέσμευσή και ισχύει μέχρι να μηδενίσει.

Για παράδειγμα, εάν το αρχικό ποσό αντιστοιχεί σε €60 και θέλετε να αγοράσετε ένα προϊόν που στοιχίζει €30, αφαιρούνται τα €30 και σας εκδίδουμε πιστωτικό κουπόνι αξίας €30 ώστε να χρησιμοποιήσετε σε επόμενή σας αγορά το υπόλοιπό σας.

Προϋποθέσεις Υπαναχώρησης – Αλλαγής – Αντικατάστασης

Δεν δύναται να επιτραπεί η υπαναχώρηση εκ της αγοράς ή προϊόντος στην περίπτωση όπου δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις της παρούσης. Συγκεκριμένα, δεν επιτρέπεται η υπαναχώρηση-αλλαγή-αντικατάσταση και επιστροφή αντικειμένων
α) των οποίων έγινε χρήση και ανοίχθηκαν-χρησιμοποιήθηκαν από τον πελάτη, ενώ δεν φέρουν κάποιο ελάττωμα,

β) των οποίων η κατασκευή πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τις ειδικές και ιδιαίτερες τις ιδιαίτερες απαιτήσεις και προτιμήσεις του πελάτη,

γ) των οποίων κατά την επιστροφή τους λείπουν τμήματα που τα αποτελούσαν

δ) των οποίων η συσκευασία και εν γένει μορφή έχει μερικώς ή ολικώς καταστραφεί.

Στην περίπτωση όπου ολοκληρωθεί η αποστολή των προϊόντων από το μέλος/πελάτη και δεν έχουν τηρηθεί κάποιοι από τους στην παρούσα αναφερόμενους όρους επιστροφής, το κατάστημά μας διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την επιστροφή των προϊόντων και τα προϊόντα αυτά θα επιστρέφονται στον πελάτη με δική του χρέωση (5.00 €). Από τη στιγμή που το αντικείμενο παραδίδεται στην κατοχή του πελάτη, η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για την αλλοίωση, δυσλειτουργία ή καταστροφή του.

Περιπτώσεις Επιστροφών

1. Ελλαττωματικά Προϊόντα

Τυχόν ελαττωματικά προϊόντα που θα παραδίδονται στους πελάτες του καταστήματος, θα επιστρέφονται σε αυτήν μετά από σχετική επικοινωνία, σύμφωνα με τα αρ.354 επ. ΑΚ, τις διατάξεις του Ν. 2251/1994, καθώς και κάθε άλλη σχετική διάταξη της ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Συνίσταται, επομένως, όλοι οι πελάτες μας κατά την παραλαβή των προϊόντων τους είτε από σημείο παραλαβής του καταστήματος, είτε μετά την αποστολή τους στον πελάτη, ή τρίτο πρόσωπο αρμοδίως εξουσιοδοτημένο από αυτόν, να ελέγχουν προσεκτικά το ακέραιο της συσκευασίας καθώς και του εσωτερικού αυτής εμπορεύματος, καθώς και σε περίπτωση που διαπιστώσουν κάποια σχετική βλάβη ή τυχόν εμφανή ελαττώματα, να μας ενημερώσουν όσο το δυνατόν συντομότερο και σε κάθε περίπτωση εντός μιας (1) ημέρας.

Πιο συγκεκριμένα, το κατάστημα ευθύνεται για κάθε πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που περιγράφει το αντικείμενο, την οποία φέρουν τα επιδοθέντα αντικείμενα, εφόσον αυτή διαπιστωθεί κατά την στιγμή της παράδοσης, και σε κάθε περίπτωση εντός μίας (1) ημέρας. Ο πελάτης, θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήσει με το κατάστημα είτε μέσω τηλεφώνου στο 2241070772 είτε μέσω email στο jennypapam@gmail.com. Το κατάστημα υποχρεούται να απαντήσει σχετικά εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από τη στιγμή ενέργειας της επικοινωνίας και να ενημερώσει τον πελάτη για τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί. Η διαδικασία περιλαμβάνει την επιστροφή του αντικειμένου με τον τρόπο και τα μέσα επιλογής του πελάτη που επιθυμεί την επιστροφή του προϊόντος. Τα προϊόντα που επιστρέφονται προς έλεγχο στο κατάστημα, θα πρέπει υποχρεωτικώς να βρίσκονται στην κατάσταση που κατέφθασαν στον πελάτη, καθώς και να περιλαμβάνουν κάθε άλλο αντικείμενο -περιφερειακό στοιχείο που αποτελεί τμήμα του συνόλου του αντικειμένου, καθώς και κάθε συνοδευτικό του αντικειμένου έντυπο.

Με την παραλαβή του επιστραφέντος ελαττωματικού προϊόντος, δρομολογείται ο ενδελεχής έλεγχος του για εξακρίβωση του ελαττώματος και την ακριβή αιτία. Το κατάστημα υποχρεούται να επικοινωνήσει σχετικά με την επιστροφή και τα αποτελέσματα του ελέγχου του αντικειμένου με τον πελάτη, μέσω τηλεφώνου ή με τη χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προκειμένου να τον/την ενημερώσει για την διαδικασία ελέγχου που θα ακολουθηθεί, την πιθανή αντικατάστασή του (εφόσον κριθεί ότι η φθορά ή αλλοίωση αποτελεί ευθύνη της εταιρείας) εντός οκτώ (8) εργάσιμων ημερών από τη στιγμή της επιστροφής του αντικειμένου σε εμάς. Κάθε τεχνικός έλεγχος ποιότητας και λειτουργίας του αντικειμένου θα δρομολογείται από το κατάστημα χωρίς επιβάρυνση του πελάτη. Σε περίπτωση όπου κριθεί ότι για το σφάλμα ευθύνεται το κατάστημα και το προϊόν είναι ελαττωματικό εξ αιτίας δικού μας σφάλματος, η αντικατάστασή του προϊόντος, καθώς και εκ νέου αποστολή του στον πελάτη θα καλύπτεται εξ ολοκλήρου από το κατάστημα. Περεταίρω, σε περίπτωση που υπάρχει έλλειψη αποθέματος του προς αντικατάστασιν του αντικειμένου, θα τελεσθεί για αυτά ειδική παραγγελία από το κατάστημα προς τον κατασκευαστικό Οίκο και τους αντίστοιχους συνεργάτες του καταστήματός μας. Απόλυτη προτεραιότητα αποτελεί η ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και η επισκευή ή ολική αντικατάσταση των προϊόντων. Τυχόν καθυστερήσεις ως προς την αποστολή των προϊόντων που παρέχονται από τρίτους-συνεργάτες της επιχείρησης ή λόγω ανωτέρας βίας, δεν βαρύνουν σε καμία περίπτωση το κατάστημα, το οποίο δε θα φέρει καμία περεταίρω οικονομική ή άλλη υποχρέωση έναντι του πελάτη.

2. Ακύρωση Παραγγελίας

Εάν ο πελάτης επιθυμεί την ακύρωση κατοχυρωμένης παραγγελίας, η οποία σε κάθε περίπτωση δεν έχει ακόμα αποσταλεί από την εταιρεία μας προς αυτόν, θα πρέπει να επικοινωνήσει με το κατάστημα από τις 11:00-17:00 Δευτέρα με Παρασκευή, στο τηλέφωνο 22410 70772, είτε με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στο jennypapam@gmail.com.

Σε περίπτωση που έχει δρομολογηθεί η αποστολή της παραγγελίας προς τον πελάτη, δίνεται η δυνατότητα επιστροφής αυτής με τον ίδιο ταχυμεταφορέα. Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα αποστολής και επιστροφής του προϊόντος θα καλύπτονται από τον πελάτη (5.00 €).

3. Επιστροφή Χρηματικής Αξίας

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την επιστροφή των χρημάτων της συνολικής αξίας των προϊόντων που αγόρασε, παρέχεται η δυνατότητα στον πελάτη της εταιρείας μας να επιλέξει είτε την επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό τον οποίο ο ίδιος έχει υποδείξει ή θα υποδείξει στην εταιρεία μας, είτε την έκδοση και χορήγηση ειδικού κουπονιού αγοράς, το οποίο θα έχει ίση αξία με την αξία που έχει ήδη καταβάλει ο πελάτης για την αγορά του προϊόντος. Σε περίπτωση υπαναχώρησης λόγω επιθυμίας του πελάτη, μετά την αποστολή των προϊόντων σε αυτόν, από την αξία επιστροφής θα αφαιρείται το ποσό των 5.00 € για την κάλυψη του κόστους μεταφοράς. Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται μετά από προηγούμενη συνεννόηση, έγκριση και έλεγχο της κατάστασης στην οποία αυτά παρελήφθησαν τελικώς. Απαραίτητο για την επιστροφή χρημάτων ή την έκδοση και χορήγηση ειδικού κουπονιού, είναι να εγκριθεί η επιστροφή του αγορασθέντος προϊόντος από το κατάστημά μας, ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία του πελάτη με εμάς. Μετά την παραλαβή του προϊόντος από εμάς, θα πραγματοποιείται έλεγχος της κατάστασης επιστροφής για πιθανές φθορές του προϊόντος που δεν τυγχάνουν υπαιτιότητας μας, και έπειτα θα παρέχεται σχετική εντολή για καταβολή του χρηματικού ποσού αξίας του προϊόντος στον πελάτη ή την έκδοση του κουπονιού, σύμφωνα με τους Όρους Υπαναχώρησης της παρούσας.

4. Επιστροφή Χρημάτων σε Τραπεζικό Λογαριασμό

Κατά την επιστροφή των προϊόντων ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την επιστροφή των χρημάτων που έχει καταβάλει κατά την αγορά. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με το ίδιο μέσο πληρωμής που ο πελάτης επέλεξε κατά την πραγματοποίηση της αρχικής αγοράς, εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε και θα ελέγξουμε τα προϊόντα. Στην περίπτωση που η αρχική αγορά πραγματοποιήθηκε με εντολή αντικαταβολής, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται μέσω τραπεζικής κατάθεσης σε λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο ενδιαφερόμενος. Σημειώνεται ότι θα επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που καλύπτει την αξία του εμπορεύματος και όχι η αξία που καλύπτει τα έξοδα μεταφοράς (5.00 €), αντικαταβολής ή τραπεζικά έξοδα που κατέβαλε ο πελάτης.

Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής πριν την αποστολή της παραγγελίας στον πελάτη η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται διατραπεζικά σε λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης ή στον λογαριασμό που ο πελάτης επέλεξε κατά την πραγματοποίηση της αρχικής αγοράς, εντός τεσσάρων (4) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία γραπτής ενημέρωσης περί της ακύρωσης.

5. Επιστροφή Χρημάτων μέσω Χορήγησης Ειδικού Κουπονιού Αγορών

Κατά την επιστροφή προϊόντων προς το κατάστημα, και εφόσον πληρούνται όλοι οι όροι επιτρεπόμενης επιστροφής, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει να του χορηγηθεί ειδικό κουπόνι αγορών (εκπτωτικός κωδικός). Το κουπόνι αυτό θα είναι ίσης αξίας με την αξία αγοράς του προϊόντος που επιστρέφεται από τον πελάτη, ενώ θα έχει ισχύ χρήσης για διάστημα 90 ημερών. Το κουπόνι εκδίδεται αποκλειστικά και προσωπικά για λογαριασμό του πελάτη που τέλεσε την επιστροφή των προϊόντων εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε και θα ελέγξουμε τα προϊόντα. Σημειώνεται ότι θα υπολογίζεται ως αξία του ειδικού κουπονιού αγορών μόνο το χρηματικό ποσό που καλύπτει την αξία του εμπορεύματος και όχι η αξία που καλύπτει πιθανά έξοδα μεταφοράς, αντικαταβολής ή τραπεζικά έξοδα που κατέβαλε ο πελάτης. Η δυνατότητα έκδοσης του ειδικού κουπονιού αγορών ισχύει και στην περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής πριν την αποστολή της παραγγελίας στον πελάτη.

Το ειδικό κουπόνι αγορών είναι προσωπικό, δηλαδή αντιστοιχεί σε αγορές που πραγματοποιεί ο ίδιος ο πελάτης είτε μέσω του λογαριασμού του στην παρούσα ιστοσελίδα, είτε επιδεικνύοντάς το στο κατάστημά μας. Το κουπόνι εκδίδεται μετά από σχετική επικοινωνία και συνεννόηση του πελάτη με το κατάστημα και αποστέλλεται ως κωδικός έκπτωσης σε αυτόν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική ταχυδρομική διεύθυνση που θα χορηγηθεί από τον πελάτη. Το ειδικό κουπόνι αξιοποιείται ως ποσό έκπτωσης σε επόμενη αγορά του πελάτη είτε αυτή τελείται μέσω της παρούσης ιστοσελίδας είτε κατά την φυσική αγορά στο κατάστημα. Σε περίπτωση όπου η επόμενη αγορά του πελάτη δεν καλύπτει το ποσό που αντιστοιχεί στον εκπτωτικό κωδικό-κουπόνι, τότε το ίδιο κουπόνι θα μπορεί να χρησιμοποιείται και σε επόμενη αγορά, μέχρι και την τελική αξιοποίηση του συνόλου του αρχικού ποσού αγοράς.

Επιπλέον, το κουπόνι αυτό μπορεί να χρησιμοποιήσει και οποιοσδήποτε τρίτος το κατέχει ως «κουπόνι δώρου» (εκπτωτικός κωδικός-δωροκάρτα). Για αυτόν τον λόγο το κουπόνι εκδίδεται προσωπικά για λογαριασμό του πελάτη και παραδίδεται κατ’ αποκλειστικότητα σε αυτόν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Το κατάστημα ουδεμία ευθύνη φέρει αν το ειδικό κουπόνι αγορών χρησιμοποιηθεί από κάποιον τρίτο, καθώς σε καμία περίπτωση δε θα μπορεί να γνωρίζει αν η τελική αγορά, ηλεκτρονικά ή με φυσική παρουσία, τελείται από τον κύριο του κουπονιού ή κάποιον υποδεικνυόμενο από αυτόν.

Πληροφορίες και Υπηρεσίες – Περιορισμός Ευθύνης

Η “FASHION POINT” δεσμεύεται ότι παρέχει στους χρήστες/επισκέπτες της ιστοσελίδας της, πληροφορίες οι οποίες είναι αληθείς, ακριβείς και πλήρεις, βρίσκονται σε άμεσο συσχετισμό με την ταυτότητα, τη λειτουργία και τις υπηρεσίες της ιστοσελίδας, και προβάλλονται στον διαδικτυακό της τόπο. Το κατάστημα δεν ευθύνεται για την προσωρινή μη διαθεσιμότητα, δυσλειτουργία ή τεχνικά θέματα που τυχόν εμφανισθούν κατά την κοινή χρήση. Επιπλέον, όσον αφορά τις εκ σφάλματος καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να προβαίνει σε διόρθωση αυτών.

Η “FASHION POINT” φέρει την ευθύνη συνεχούς ελέγχου της ποιότητας παροχής των πληροφοριών και των υπηρεσιών που προβάλλονται και παρέχονται μέσω του δικτυακού της τόπου. Σε κάθε περίπτωση, το κατάστημα δεν φέρει την αποκλειστική ευθύνη προφύλαξης των χρηστών/επισκεπτών της ιστοσελίδας από κάθε είδους σφάλματα και ιούς που οφείλονται σε παρεμβάσεις τρίτων. Επιπλέον, δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ., που προκύπτει είτε από τη χρήση/αντιγραφή/φόρτωση (download), την πλοήγηση σε αυτή́ & τη χρήση των υπηρεσιών ή των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτή, είτε από γενική αλλοίωση του περιεχομένου του διαδικτυακού τόπου της ή από άλλες μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε αρχεία και πληροφορίες που διατίθενται μέσω της ιστοσελίδας. Επιπροσθέτως, οι χρήστες/επισκέπτες της ιστοσελίδας της “FASHION POINT” θα πρέπει κατά την περιήγησή τους στο διαδίκτυο, ήτοι και κατά την περιήγησή τους στο διαδικτυακό τόπο της εταιρείας, να λαμβάνουν κάθε πρόσφορο μέτρο ασφαλείας από τυχόν κινδύνους που παρουσιάζονται κατά την κοινή χρήση του διαδικτύου (π.χ. να προστατεύουν την περιήγησή τους με πρόγραμμα προφύλαξης από ιούς).

Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας

Τα στοιχεία που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα της “FASHION POINT”, ήτοι το περιεχόμενο της παρούσης ιστοσελίδας (εικόνες, φωτογραφίες, κείμενα, υπηρεσίες, προγράμματα, πληροφορίες, δεδομένα κλπ.) καθώς και των παρεχόμενων, από αυτήν, υπηρεσιών προς τους χρήστες αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία και ανήκει στην σφαίρα δικαιωμάτων χρήσης της “FASHION POINT” και προστατεύονται από τους κανόνες του ελληνικού, ευρωπαϊκού και διεθνούς δικαίου περί πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας και αθέμιτου ανταγωνισμού καθώς και κάθε άλλης σχετικής διάταξης, ενώ ανήκουν κατ’ αποκλειστικότητα στο κατάστημα ή στον εκάστοτε πνευματικό δημιουργό τους.

Σε κάθε περίπτωση, απαγορεύεται κάθε είδους αντιγραφή, αναπαραγωγή με οποιοδήποτε μέσο, μεταφορά, μεταποίηση, μεταπώληση, παραγωγή νέων εργασιών με βάση το περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου καθώς και η παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο των παραπάνω δεδομένων και υπηρεσιών. Ο σχεδιασμός ειδικών ονομάτων, εικόνων, λογοτύπων, διακριτικών γνωρισμάτων καθώς και η χρήση κάθε άλλου είδους που αποτελεί προϊόν των στοιχείων και των υπηρεσιών που παράγονται και αξιοποιούνται για την εξυπηρέτηση και την προώθηση της λειτουργίας της “FASHION POINT”, αποτελούν περιουσιακά στοιχεία αυτής. Η παροχή και η εμφάνιση των δεδομένων και υπηρεσιών προς τρίτους, δεν συνίσταται ούτε θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος καθολικής χρήσης τους, δεδομένου ότι προστατεύονται από τις διατάξεις περί εμπορικών σημάτων.

Ευθύνη Χρήστη

Κατά την χρήση του παρόντος δικτυακού τόπου και των υπηρεσιών της “FASHION POINT”, οι χρήστες/επισκέπτες/πελάτες οφείλουν, συμφωνούν και αναλαμβάνουν να πράττουν κάθε δραστηριότητα σχετική με την ιστοσελίδα και τις υπηρεσίες της, με γνώμονα τους κανόνες που προβλέπονται εκ του νόμου, την καλή πίστη και τις αρχές των συναλλακτικών ηθών. Απαγορεύεται η με οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση του περιεχομένου και των υπηρεσιών του www.fashion-point.gr, η οποία αποσκοπεί στην αποστολή, δημοσίευση, προώθηση ή μετάδοση μέσω e-mail με κάθε άλλο τρόπο, περιεχομένου που είναι παράνομο και προσβλητικό, φέρει βλαβερές συνέπειες για τους παραλήπτες, αποτελεί απειλή, ενόχληση, συκοφάντηση ή δυσφήμιση κατά της “FASHION POINT” και κατά παντός τρίτου (εταιρείας, οργανισμού ή προσώπου), ενσωματώνει ρατσιστικό περιεχόμενο καθώς και με κάθε τρόπο μπορεί να παραβιάσει τους κανόνες περί απορρήτου πληροφοριών οιουδήποτε προσώπου. Ακολούθως, απαγορεύεται γενικώς κάθε δραστηριότητα/χρήση που δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο. Ακόμη, απαγορεύεται ρητώς η αποστολή, δημοσίευση, προώθηση ή μετάδοση μέσω e-mail με κάθε άλλο τρόπο, καταστρατήγηση περιεχομένου που υπάγεται στις διατάξεις του νόμου που σχετίζονται με τα δικαιώματα περί ευρεσιτεχνίας, εμπορικού σήματος, εμπορικού μυστικού, πνευματικών δικαιωμάτων ή άλλων ιδιοκτησιακών δικαιωμάτων τρίτων κάθε είδους. Άλλως και όλως επικουρικώς, απαγορεύεται η με ή χωρίς βούληση μετάδοση και μεταφορά δεδομένων που παραβιάζουν τους κανόνες που επιβάλλονται από την ισχύουσα ελληνική, ευρωπαϊκή και διεθνή νομοθεσία και των διατάξεων αυτής ή δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και τέλος οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών καθώς και κάθε άλλου δικαιώματος που ανήκει στην αποκλειστική εξουσία οιουσδήποτε τρίτου προσώπου.

Στοιχεία επιχείρησης:
Επωνυμία: «ΠΑΠΑΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΖΗΝΟΒΙΑ»
Διακριτικός Τίτλος: “fashionpoint”
ΑΦΜ: 077993740
Διεύθυνση: Σοφοκλή Βενιζέλου 7 Ρόδος
Τελευταία Ενημέρωση: 14/07/2021