Μετά την ολοκλήρωση της παράδοσης των προϊόντων στα χέρια του πελάτη, ή άλλου προσώπου που παραλαμβάνει αντί αυτού (μετά από σχετική επικοινωνία) η κυριότητα και η ευθύνη για την ακεραιότητα και κατάσταση των προϊόντων ανήκει στον πελάτη.

Ολοκλήρωση Παραγγελίας

Δικαίωμα ενημέρωσης της εταιρείας από τον πελάτη, σε περίπτωση που εκ σφάλματος παραλάβει λανθασμένο, διαφορετικό ή ελλαττωματικό προϊόν. Κάθε μέλος/πελάτης του www.fashion-point.gr που θα διαπιστώσει ότι δεν έχει παραλάβει το αντικείμενο που παρήγγειλε, αλλά κάποιο άλλο εκ λάθους ή κάποιο ελλαττωματικό, έχει το δικαίωμα-υποχρέωση να ενημερώσει το κατάστημά μας εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας στο τηλέφωνο 2241 070772 ή στο email jennypapam@gmail.com. Ακολούθως, το κατάστημα διατηρεί την υποχρέωση, σε περίπτωση που υπάρξει εμπρόθεσμη σχετική ενημέρωση από τον πελάτη, να ζητήσει την επιστροφή του λανθασμένα αποσταλέντος ή ελαττωματικού προϊόντος και να φροντίσει για την αντικατάστασή και εκ νέου αποστολή του δέματος, χωρίς επιβάρυνση του πελάτη. Ο πελάτης, επιπλέον, κατέχει το δικαίωμα ακύρωσης της πώλησης, σε περίπτωση όπου η αντικατάσταση και αποστολή του προϊόντος δεν πραγματοποιηθεί εντός τριάντα (30) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που το κατάστημα έλαβε το προϊόν.

Σφάλμα Παράδοσης

Στην περίπτωση όπου πραγματοποιηθεί και εκτελεστεί η αποστολή μιας παραγγελίας σε διεύθυνση που υποδειχθεί από τον πελάτη αλλά αυτή δεν είναι δυνατό να ολοκληρωθεί (ήτοι να παραληφθεί από τον πελάτη), τότε εντός σύντομου χρονικού διαστήματος πραγματοποιείται ξανά η παράδοση από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Εάν και πάλι δεν καταστεί δυνατή η παραλαβή του προϊόντος από τον πελάτη, τότε η εταιρεία ταχυμεταφορών θα ενημερώνει αυτόν με σημείωμα για την τοποθεσία στην οποία βρίσκεται το δέμα και θα τον ειδοποιεί να προχωρήσει σε σχετική επικοινωνία για τον καθορισμό της επαναπροώθησης του δέματος και της ημερομηνίας παράδοσης.

Στην περίπτωση όπου παρέλθουν 15 ημέρες από την αποστολή των προϊόντων από την εταιρεία, χωρίς σχετική παραλαβή τους από τον πελάτη, και αυτό δεν προκύπτει λόγω δικής μας υπαιτιότητας, τότε αυτομάτως θεωρείται ότι επέρχεται η ακύρωση της παραγγελίας και η λύση της σύμβασης πωλήσεως με τη βούληση του πελάτη. Κατόπιν τούτου, όσο το δυνατόν συντομότερα και σε κάθε περίπτωση εντός 30 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία κρίνουμε ότι η Σύμβαση έχει λήξει, θα υπάρχει επικοινωνία με τον πελάτη που καταχώρησε αυτήν προκειμένου να καθοριστεί ο επιθυμητός τρόπος επιστροφής των χρημάτων (βλ. Επιστροφή Χρημάτων). Αν τα προϊόντα έχουν δρομολογηθεί προς αποστολή αλλά τελικώς δεν παρελήφθησαν από τον πελάτη λόγω δικής του υπαιτιότητας, τότε η εταιρεία θα επιβαρύνει τον πελάτη με τυχόν έξοδα παράδοσης και λοιπά έξοδα που προέκυψαν λόγω της λήξης της Σύμβασης. Επομένως, το ποσό που θα επιστραφεί τελικώς μέσω αυτής της διαδικασίας στον πελάτη, θα αντιστοιχεί στο ποσό που είχε καταβληθεί, μετά από αφαίρεση των αντίστοιχων εξόδων που πραγματοποιήθηκαν από πλευράς μας για την αποστολή των προϊόντων.

Αδυναμία Παράδοσης (μη παραλαβή προϊόντος)

Στη FASHION POINT καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια προκειμένου οι πελάτες μας να παραλαμβάνουν τα προϊόντα που παρήγγειλαν γρήγορα εντός των ανωτέρω αναφερόμενων προθεσμιών. Σε περίπτωση έλλειψης διαθεσιμότητας του προϊόντος και/ή αντικατάστασής του με άλλο, όπως και/ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, πάντοτε κατόπιν άμεσης ενημέρωσης του πελάτη, οι ημέρες αποστολής ενδέχεται να αυξηθούν, από δύο (2) έως και δέκα (10) εργάσιμες ημέρες. Σε αυτήν την περίπτωση παρέχεται η δυνατότητα στον πελάτη να ακυρώσει την παραγγελία του και να επιλέξει είτε την επιστροφή των χρημάτων του είτε την έκδοση ειδικού κουπονιού αξίας ίσης με την αξία παραγγελίας που κατέβαλε κατά την καταχώρηση της παραγγελίας (βλ. «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ ΑΓΟΡΩΝ») Σημειώνεται ότι, εάν εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών δεν υπάρχει σχετική με την πληρωμή ενημέρωση από τον πελάτη η παραγγελία αυτόματα θα ακυρώνεται και θα αποστέλλεται ενημερωτικό e-mail ακύρωσης.

Αδυναμία Παράδοσης (εντός προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος)

i) Αποστολή εντός Ρόδου και προς Νησιά

Ο χρόνος αποστολής των παραγγελιών εντός Ρόδου και προς νησιά ορίζεται στο χρονικό διάστημα 1-3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε σχετικό email «Επιβεβαίωσης Αποστολής», με κόστος 3€. Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για τις αποστολές εντός Ρόδου παραγγελίες άνω των 50€.

ii) Αποστολή εκτός Ρόδου (υπόλοιπη Ελλάδα)

Ο χρόνος αποστολής των παραγγελιών προς την υπόλοιπη Ελλάδα ορίζεται στο χρονικό διάστημα 1-7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε σχετικό email «Επιβεβαίωσης Αποστολής», με κόστος 5€. Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για τις αποστολές εκτός Ρόδου παραγγελίες άνω των 80€.

iii) Αποστολή σε Δυσπρόσιτες Περιοχές

Ο χρόνος αποστολής των παραγγελιών προς δυσπρόσιτες περιοχές ορίζεται στο χρονικό διάστημα 1-7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε σχετικό email «Επιβεβαίωσης Αποστολής», με κόστος 5€. Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για τις αποστολές εκτός Ρόδου παραγγελίες άνω των 80€. Αναλόγως των συνθηκών ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης προς Δυσπρόσιτες περιοχές μπορεί να διαφοροποιηθεί και να υπάρξει σχετική καθυστέρηση παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη.

Ο χρόνος παράδοσης προκύπτει για κάθε παραγγελία βάσει του επιλεγμένου προορισμού αποστολής. Η αποστολή των παραγγελιών πραγματοποιείται με επιβάρυνση κόστους αποστολής ενώ για τις παραγγελίες άνω των 80€ η αποστολή τους είναι δωρεάν.

Χρόνος και Κόστος Αποστολής

H “FASHION POINT” παρέχει στον πελάτη α) τη δυνατότητα να παραλάβει ο ίδιος τα προϊόντα που παρήγγειλε από το κατάστημά μας, καθώς και β) τη δυνατότητα αποστολής της καταχωρημένης παραγγελίας σε αυτόν με χρήση συνεργαζόμενης εταιρίας ταχυμεταφοράς στον χώρο της επιλογής του.

1. Παραλαβή από το Κατάστημα

Με την επιλογή παραλαβής των προϊόντων από το κατάστημά μας, στη Σοφοκλή Βενιζέλου 7, Ρόδος T.K. 85100, τηλ. 2241 070772, Δευτέρα – Παρασκευή: 9:00 – 21:00, Σάββατο 9:00 – 16:00. Η παραλαβή των προϊόντων γίνεται από τον πελάτη και η πληρωμή με μετρητά ή κάρτα γίνεται στο ταμείο του καταστήματος, την ώρα της παραλαβής των προϊόντων ενώ ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής, ανεξαρτήτως ποσού παραγγελίας.
Σε περίπτωση επιλογής παραλαβής της παραγγελίας από το κατάστημα, ο πελάτης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη αυτής τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) καθώς θα πρέπει να προσέλθει για την παραλαβή αυτής εντός 10 ημερών, τις ημέρες και ώρες λειτουργίας του καταστήματός μας, αλλιώς η παραγγελία αυτομάτως θα ακυρώνεται.

2. Αποστολή με ACS

Κάθε παραγγελία, δρομολογείται προς αποστολή από το κατάστημα που βρίσκεται στη Ρόδο, επί της οδού Σοφοκλή Βενιζέλου, αρ. 7, T.K. 85100. Κάθε καταχωρημένη παραγγελία θα διατίθεται προς αποστολή στον χώρο επιλογής του πελάτη μετά από το σχετικό έλεγχο ποιότητας και διαθεσιμότητας των προϊόντων.